Kaip remontuoti duobes ant Juodosios paviršių

Remonto duobių juodojoje paviršių, trijų tipų technologijų naudojimas pagal kelio dangos, http://www.vjmetalas.lt/metalo-gaminiai-2 išmoko įmonėje.

Plačiausiai naudojamas metodas Grama remontas lustai ir bitumo emulsija. Šis metodas yra tinkamas paviršių su aukšto lygio gedimo ir yra mažiausia iš visų technologija.

Taisant duobes su skalda ir bituminės emulsijos, pirmoji duobė yra valomi dulkių, purvo, o tada atliekamas duobės gruntavimo bitumine emulsija teikti būtiną ryšį su skalda, duobė yra vienodai alsuoja šiukšles (šiurkščios ir smulkios frakcijų). Vieną dieną yra įvestas greičio apribojimas iki 70 km/h, o rekonstrukcijos etapas reiškia kelio ženklu “žvyras ir skaldyti akmenys”. Prieš išimdami greičio ribą kelio nemokama lustai nušluostė.

Remonto duobes su karštu asfaltbetonio yra daug sudėtingesnis – DENT reikia tikslius kontūrus malūnas, valyti, apdoroti bitumu ir karšto asfalto antspaudu. Ši technologija daugiausia yra naudojama remontas duobes ant santykinai nauja asfalto dangos. Šis metodas yra beveik du kartus brangiau nei lustai ir bitumo emulsijos.

LAU primena, kad remonto vietos yra tikrai laikini eismo apribojimai – darbą per vieta lokaliai važiuojamosios susiaurina ir apriboja greitį. Todėl vairuotojai paprašė gerbti greičio apribojimus ir atstumas tarp transporto priemonių, kad nebūtų pavojaus jų saugumui ir remontininkų.

Priešingai, pagalbos skyles (daugiau nei ~ 30 cm x 30 cm ir giliau nei 5 cm), remontas, naudojant šalto asfalto metalo konstrukcijos technologija, kuri yra du tris kartus brangiau metodas nei lustai ir bitumo emulsijos. Duobė yra valomi ir alsuoja šalto asfalto mišinio. Naudojant šį metodą mes pataisyti avarinę duobę ištisus metus. Parengta skylė gali būti drėgnas. Tais atvejais, kai remontas yra neįmanoma išleisti vandenį iš duobės yra leidžiama eismo pavojinga duobė užpildymas vandeniu. Oras neturi įtakos į asfalto paviršiaus ir kraštų duobę sukibimą. Kelių transportas visoje suremontuotos duobės gali važiuoti iš karto po to, kai darbas baigtas.

Duobę formavimas ant juodos paviršių, yra tiesiogiai susiję su dangos amžiaus. Duobių yra suformuota daugiausia pasenusiais kelio danga su asfalto amžius yra jau daugiau nei 30 metų, nes jie nėra atliekami reguliariai paviršius bus atkurti darbus ir yra prastos arba labai prastos būklės. Iš daugiau kaip 9 000 km asfaltinės šalies kelių prastos techninės būklės yra 46%.