Pigūs bilietai į Čekijos Respublikos bėgo

Bet dabar pabandykite įsivaizduoti, kad jūs mokate jokio dėmesio į jį dėl didžiulės laivų yra visur aplink, tačiau klausimas judantys – nekilnojamojo viduryje 20-ojo amžiaus.

Be to, autoriaus pirmą kartą paėmė mano kvėpavimas, bet su kiekviena diena vis daugiau ir daugiau ėmė atrodyti, kad jis turi būti – bet jūs galų gale į Kubą, kuris gali pagrįstai būti vadinamas senas automobilis meka.

Sandwich Fidelis

20 a 60 metų prie komunistų saujelė amerikiečių išvaryti iš Rojaus pradžioje. Skrydis vyko vieną naktį Išvažiavus sala Visi kilnojamąjį ir nekilnojamąjį turtą. Repatrijuotus Amerikos prognozuojama kelis mėnesius taimbreiks su SSRS paramą tapo dabar 40 metų užsitęsusį košmaras. Paprastosios Laisvės sala gyventojai tiesiog iškrito iš oro visas gyvenimo poreikius, įskaitant 482.560 automobilių.

Ši statistika yra Fidelis sistemos stiprioji pusė – punktualus užrašyti, kuris yra saloje, viskas nacionalizuota. Kuba ištisus metus klimatas yra šiltas ir labai šiltas (25 ° – + 35 °C), metodas gali tik šiek tiek skrydziai pažeisti didelė drėgmė, o vasarą yra artimas 100%, todėl ji dažnai yra būtina sutepti mechanizmus. O kadangi apie 50% Kubos laivyno liepos 2012, kai ten gyveno šiame straipsnyje autorius, vis dar yra senosios Amerikos ir Europa taip pat buvo mažai automobilių.

Pagal neoficialią informaciją, kad amerikiečiai pasiūlė Fidel 150 milijonų JAV dolerių, kad būtų galima jam palikti šalį šį didingą kolekciją (daugelis automobilių modeliai kitur pasaulyje nebėra konservuoti), bet Fidel turi daugiau nei 11 000 milijonų piliečių ir mechanizmus, reikalingus jiems.

Kubos mėgstamiausia mašina – Lada

70 metų, laivynas pradėjo papildyti TSRS ir kitų socvalstīs gaminamas vairavimo – iš Lada 2101, Fiat 124, Moskvitch 412, o vėliau Volgos Gaz-24 Tuo metu, straipsnio autorius, atrodo, keliaudamas seną Volgą ir POBEDA, tačiau automobilis buvo šalia, jie pasirodė esąs JAV modelių automobiliams, kurie sovietų automobilių inžinierius buvo nukopijuotas. Zapiņiem Kuba buvo karšta. Tinka pasuko sunkiųjų GAZ, Kamaz ir tt, mūsų Latvijos ir Čekijos ir sovietų wizair motociklai ir mopedai neapibrėžiamos kilmė. Naujos mašinos, ypač Lada, kubiečiai labai patiko dėl dviejų priežasčių – paprastas ir su turima daug dalių. Senas JAV automobilių naujos atsarginės dalys tam tikrą laiką nebuvo matęs.

Kažkas tikrai sagrabināja skaldytų kažką pritaikyta nuo kito modelio piekrāsoja su tos pačios spalvos, kuri suteikė valstybė, pavyzdžiui, tapybos mokyklos suolai ir turėjo eiti. Dabar buvo galima po kapotu dedamas Ladas variklis nustatyti Moskvich ratus ir atlikti kitus panašius priedai. Būtina sąlyga tonuoti priekinio stiklo, tačiau Kubos saulė tikrai yra būtinybė. Kubiečiai yra ne tas pats kaip mūsų prasme tie. Tai pakeičia 3 pusių grotelės santvarų panašūs narve su stogu – ir išeina pigiau ir geriau vėdinama. Garažai įrengtos panašios ir kartais net atidarytas pirmame aukšte Havana centro daugiabučių gyvenamųjų namų. Mašinos išplauti ir papuošti visų rūšių. Pyktis yra užklijuotas ant priekinių žibintų žalia juosta.

Senosios JAV automobiliai kas tris, bet jaunesni oslas kasmet turi praeiti primityvią techninę apžiūrą, kuri yra netoli mūsų sovietinės politikos, ant buteliuko, šiuo atveju, cukranendrės mėnesiena, atveju buvo padaryta. Senosios Sovietų limuzinai ir mašinos skirstomos į viešojo ir privataus sektoriaus. Iš esmės valstybė suteikimo jums asmeninį naudojimą, bet jūs negalite parduoti. Jei pavyks pabėgti iš salos ar pakeisti savo darbo vietą arba gyvenamąją vietą be leidimo, mašina, kaip ir namuose, bus konfiskuojamas už valstybės. Kas yra tariamai jau senas laisvosios rinkos JAV automobilių sektoriuje.

Automobilis gali gauti nuo 2010 USD, priklausomai nuo to, kaip ji dar turi būti į normalią būseną. Pavyzdžiui, 1952 Buick su dyzelinis variklis perdaryti sumokėjo 4000 dolerių. Saloje, žinoma, mašina negali būti eksportuojami.

Dauguma Kubos mėnesinės pajamos neviršija 20 USD, o jei valstybė nebuvo suteikta automobilį, jie negali pamatyti jį ilgą laiką. Tačiau Kubos gali kasdien praktikuoti važiuoti. Vairuotojai yra labai reaguoja ir minias stopētāju leidžia važiuoti kaip jūsų traktoriaus savivartis priekaba. Pučia vėjas, ne karšta, ir kiekvienas gali padaryti savo mėgstamą darbą – aptarimas.